torsdag 29 mars 2012

"Ny" concealer

Gillar ju cover all mix från make up store och min förra har börjar torka ihop (har haft den i 14 månader så inte konstigt att den börjar ge upp lite trots att jag har varit noga med att inte pilla med fingrarna i den). Egentligen är den liiiite för tjock för min torra hud, men med bra återfuktning under så funkar den prima! Ibland brukar jag även blanda den med lite kräm så den blir tunnare.
Hur som helt superbra concealer och finns just nu till klubbpris på kicks, 193kr får man betala för den (186 för den mörkare).

Första gången jag ser den nya MUS-förpackningen i verkligheten också. Den var inte så dålig ändå. Inte på just den här produkten. Ska kolla in ögonskuggor och sånt också innan jag säger vad jag tycker om dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.