söndag 4 september 2011

Gårdagens:

Igår var jag som sagt på Ikea. Eftersom att det gränsar till finland så körde vi in där också. Såg så mycket fint som inte har hunnit komma till min stad än.

Köpte iallfall en ny locktång. Var på jakt efter den här för någon vecka sen men fanns bara visnings exet kvar på ett ställe så det fick vara. Betalade 37€ för min (ca 350kr sett till gårdagens kurs) har hunnit testa och den var sååå mysig. Fick jättefina lockar. Det följde med en handske ocskå. Först skrattade jag åt den. Nu förstår jag varför... *brände mig på tummen*

Locktång, Remington, Ca 399kr

På ikea blev det, förutom Godmorgonlådan, lite smått och gott. Bland annat bomullshållare(?) och en necessär.
LILLHOLMEN Bomullsgrej, 49kr Ikea



UPPRÄCKA necessär, Rosa. 59kr (ikea-family pris: 39kr!!)

Måste säga att necessären är ett FYND!!! Med ikea family betalade jag 39 kr för den. Den är fin och RYMLIG! Se bara, min 120palett får plats i botten. Den är ganska hög också, gissar på 20cm. Enligt ikeas hemsida rymmer den 7L.
Finns även i beigevit, mörkgrå (ser mer svart ut), marinblå och gulorange

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.