lördag 3 september 2011

27. Var förvarar du ditt smink? Visa din sminksamling!

*oops* igen. Nåja. Köpte en såndär mysig "godmorgon" från Ikea idag. Ska pilla lite med den, tänka vad som ska finnas osv. Så här får det se ut tills vidare!


Läppgrejerna ska vara någon annan stans sen. Men som sagt, tills vidare! 

Alla ögonskuggor är just nu i en liten korg i ena byrålådan, tillsammans med tre sminkväskor med olika saker (mindre "paletter", ögonskuggor som inte används lika ofta, läppglans och sånt) eller i min "ordinarie" sminkväska. Där har jag skuggorna som används mest.

Penslar och borstar har jag i ett penselfack från bodyshop. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.