måndag 5 september 2011

30. Varför bloggar du om skönhet? (om du inte gör det, känn dig fri att lägga in en annan fråga)

För att jag vill dela med mig av sånt jag tycker om (eller tycker mindre om). Även tips, om jag kommer på såna. Osv.
Läste sminkbloggar rätt länge innan jag själv började. Tyckte alla verkade så snälla, iaf sett till kommentarerna. Dom flesta var duktiga också och då tänkte jag att jag också vill hålla på med sånt. Och sååå kul är det ju inte att sminka sig fint och inte visa det? Att lägga upp det på min "personliga" blogg känns ganska.. onödigt? Ingen sminklover skulle ju orka läsa 90% av mina andra inlägg, så det var lika bra att starta en ny. och nu är jag här!

---
Har för övrigt fått jobb som jag började på idag. Låååånga arbetsdagar (haha inte längre än någon annan, men jag är van att vara ledig så 8h/dag är rätt mycket för mig) så den här veckan när min lilla "inskolning" är så kommer det nog inte bli mycket bloggande. Tur att dags-grejen tar slut imorgon så jag slipper känna press ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.