tisdag 16 augusti 2011

Höstläppstift?

Har varit på en jakt efter ett lite höstigare läppstift (rosa alá rasberry sorbet känns lite.. off season nu när det börjar bli gråare ute) och idag hittade jag ett jag gillade. Och det är lite mörkare än de andra jag har. Make Up Stores Lipstick Pink.


Vänster: naken läpp. Höger: med MUS lipstick Pink. (mörkare irl)

Några andra saker också. Fick ett infall att skaffa lösnaglar. Alla min har gått av. Igen... Ska måla dom fint och trycka fast dom, hihi!
Och kings&queens sugar shower gel. Vet inte huuuuuuur länge jag har dreglat efter den. Flera år är det iallafall. Förstår inte varför jag inte har köpt? Måste nästan kila tillbaka och köpa body buttern också. Luktar ju snuskigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.