tisdag 16 augusti 2011

10. Vilken är din favoritconcealer?

Har använt Cover All Mix sen.. januari tror jag? Blev en stor favvis direkt! Dock ser jag på förpackningen att den bara är "hållbar" i 10 månader.. Tre månader dit. Den ser ju nästan oanvänd ut. Dår lite ångest. När den blir dålig på riktigt så köper jag nog CAM-pernnorna istället, eller easy cover red. Använder ändå mest gula+beiga.

En annan jag gillar är maybellines nya Lumitouch. Vann den tidigare i sommar hos Beleza. Den var över förväntan faktiskt, lite ljus nu när solen har tittat fram många timmar men när den lilla brännan jag har försvinner blir den säkert ännu bättre!

Rekomenderar båda!



3 kommentarer:

  1. är man noga och inte pillar i burken på cover all mixen så håller den längre än när den utsätts för bakterier från händerna.

    SvaraRadera
  2. CAM pennorna är väldigt svåra att vässa, dom går jätte lätt av och är inte alls särskilt dryga tycker jag :/

    SvaraRadera
  3. Sarah: absolut, inga fingrar i burken. Ett pill och man kan lika gärna slänga den!

    Sofie: Är ute efter något som kanske inte är jättedrygt (vill ju inte slänga när det är halva kvar) men går dom sönder känns det ju ovärt

    SvaraRadera

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.