lördag 30 juli 2011

Triss i rosa

Har lyckats samla på mig några fina rosa läppstift. Här är de tre jag gillar bäst. I rätt ordning också!
 Isadora Jellykiss - 56 Rasberry Sorbet. Stor favorit. Mjuk på, går att ha väldigt tunt eller riktigt tjockt och mycket färg om man så önskar. Hade det bland annat på studenten! (finns bild HÄR)

Make up store - Culture. Härlig varmrosa med guldskimmer/glitter i sig. Det här läppstiftet är i min header, hehe.

Make up store - Perfect Match. Den var svårast att få på bild. Ganska kall i tonen. Har legat hyfsat oanvänd i sommar, orsaken varför är oklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.