torsdag 3 november 2011

China glaze - Urban-night

Åh min fina. Vill aldrig byta färg igen. Typ så "illa" är det. Är helt fast i den här.
Under denna har jag penslat på ett lager av seche base. Hittills har det hållt bättre än när jag kör med isadoras second nail, vilket jag ser som positivt iallfall! (som jag skrev så är second nail super som "andra nagel" men passar inte alls som underlack. För mig!)

Mer utlåtande om baslacket kommer. Har sett lite negativt om det på vissa bloggar, meeeeeeeeen jag hoppas att jag kan bidra med något positivt iallfall!


Ser i princip nymålat ut. 24timmar senare. Gillar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.