onsdag 26 oktober 2011

Skulle vilja testa..

Gillar inte att säga att jag är sjuk, men nu jäklar har jag åkt på en bihåleinflamation och den vill inte ge sig (okej det är bara tredje dagen jag är hemma.. men jag blir så rastlös!!!)
Det enda jag gör är att sova, läsa bloggar och spana efter nya kläder/skönhetsgrejer.. Löning igår och jag har stor lust att dra till stan och göra lite ärenden. MEN det går ju inte.

Ska sluta klaga nu. Hur som helst. Har sett några saker jag skulle vilja testa.
- Max Factors Ageless elexir foundation. Inte för att jag har rynkor, men smetade på lite på handen en dag och den gled på fint. Skadar ju inte att prova. Dock vet jag inte om det finns någon färg som passar? Ser rätt mörka ut. Någon som vet?

- Max Factor Colour Elexir lipstick. Har en läppenna från den "elexir-kollektionen" och den är mjuk och sitter superbra. Kan bara inte bestämma vilken färg jag vill ha..

- MAC's borstar/penslar. Har varit sugen på dom ett tag nu. Finns några jag är mer sugen på än andra. #217 och #239 ligger farligt till.

- Seche Vite Base Coat. Känns som att kommentar är överflödig? Topplacket dom har är oslagbart, förhoppningsvis är baslacket också det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.