lördag 2 juli 2011

Varför jag började blogga

Åh, perfekt timing med en sån här lista precis nu! Kajalpennan startade denna och jag tänkte hänga på.

Jag startade den här lilla bloggen nu i veckan. Har bloggat rätt länge på olika ställen och på senaste tiden har jag nästan bara läst smink-/skönhetsbloggar så blev inspirerad och taggad.

Dessutom gillar jag att prova nya grejer, och i min förra (mer personliga) blogg kändes det inte rätt att skriva om produkter och sånt. Och eftersom att den bloggen är mer om min vardag/mina åsikter om allt möjligt så skulle jag inte få många läsare hur många skönhetsrelaterade inlägg jag än skrev om. Antar jag iaf, haha.

Hoppas iallafall att ni kommer att börja följa mig nu! Vore superkul. Och inga haters, tack, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.