söndag 3 juli 2011

Deeply in red with U

Har skaffat mig ett par fina, somriga naglar nu. Hittade mitt kära H&M - Deeply in red with U idag och det tog inte länge innan dom satt på mina små naglar. Enda minuset är borsten, lite för smal för min smak, men annars älskar jag den underbara röd-ceriserosa färgen!


(och så brukar jag ha lite längre, finare naglar.. Hade akryl för ett tag sen och efter det blev alla mina så sköra att de gick av. Sad but true)


---
Okej, lite hjälp behöver jag nu! Är ny med blogspot, har alltid använt wordpress. Hur gör jag för att man ska kunna tycka på bilden för att göra den större?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.