tisdag 31 januari 2012

Stockholmsvisit

I helgen åkte jag ner till Stockholm. Tanken var att komma hem med massa nytt smink och annat mysigt. Kom hem med lite mindre smink än väntat.. Tråkigt för mig, bra för plånboken.

Det här är ungefär det jag fick med mig hem. Plus en parfym (dsquared2 shewood) och en mascara från taxfreen (lancôme hypnose)
Eyeshadow Sable, Lipstick lovelorn och pensel #219. Älskar alla! Är riktigt fashinerad över hållbarheten på läppstiftet. Till och med på mig höll det länge, trots massa ätande, drickande och slickande på läppisarna. Nöjd! Letar efter fler bra nyanser. Någon som har bra tips nu när jag inte har en disk i närheten?

 (varmt ljus)
 Sable + lovelorn
Läppstiftet i blixtljus. Jag gillare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.