onsdag 21 september 2011

NOTD

Aaah shit. Blev kär vid första draget av det här. Älskar älskar älskar. Köpte ju tre lack från depends höstkollektion förra veckan, ett har jag redan visat. Det tredje är ett.. svart? Ser ut som att man har ritat hårt med blyerts. Gillar den också!
Den här har ungefär samma finish, fast grön. Lööööööööööööv! (löv som i love alltså) Kommer förgylla min dag imorgon. Ska ta bussen till jobbet 6.15 :))) ska stirra på mina fina naglar och hoppas på att dagen går fort!

 Blixt (mest likt verkligheten)

Varmt ljus

"tyvärr" sabbar mitt topplack den där fina blyertseffekten lite, men det gör inte så mycket. Det är hur fint som helst annars också!

1 kommentar:

  1. sv: Ja sjukt snyggt är det! Nej jag tror inte det är utgående, det skulle jag aldrig tänka mig iallafall. Gör det! Måla ett svart innan du lägger detta så blir färgen djupare, jag gjorde det inte dock men det blev ju bra ändå =)

    SvaraRadera

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.