onsdag 14 september 2011

Grejer!

Idag skulle jag på ica för att hjälpa mamma att hitta en bra färg till hennes hår. Gick bra. Tills jag kollade runt lite. Har varit sugen på L´oreals color infaillible ett tag men inte hittat någon färg som kändes riktigt "AH MAH GADD måste ha den". Förrän nu.. Kunde inte välja färg.
Flirtade till mig båda (till mitt försvar så ville mamma ge mig en "grattis till jobbet"-present.. höhö) ett av isadoras höstlack - 718 bronze patina och ett nytt värmespray.


Färgerna på ögonskuggorna heter 021 sahara treasure - den ljusa. Guldbeigeskimmrig. SÅ fin!
023 black onyx. Svårt att förklara färgen faktiskt. Svartgårsilverkhaki.. Nä måste kolla upp det där!
Tror till och med att färgerna är nya, hittar dom inte på kicks hemsida.

1 kommentar:

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.