tisdag 23 augusti 2011

Längtan..

Imorgon kommer pappa hem från en utlandsresa. Tror det är första gången jag längtar lite tills han kommer hem. Han skickade sms i veckan och frågade om jag ville ha något där ifrån, det var tydligen asbilligt. Skrev att jag ville ha CLEAN shower fresh, men den fanns inte där han hade kollat. Han hade köpt en annan istället som hans.. kvinna(? haha. vad säger man om "flickvänner" i den åldern?) tyckte skulle passa mig.
Tydligen Flower by Kenzo. HOPPAS det är den jag tror att det är! Har sniffat på den hos min faster några gånger, luktar så gott!

529:- för 30ml på kicks 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.