måndag 15 augusti 2011

9. Brukar du använda primer? Favoriten?

Ja, även det brukar jag använda. Eller brukar.. Använder alltid. (om jag inte vill ha meganaturlig, tunn, ögonmejk)
Till ansiktet använder jag MUS skin serum. Funkar bra! Har tidigare använd lumenes beauty base för fet/bland hy, men skin serum funkar bättre för mig! (dock är lumenes helt okej. och kostar två hundralappar mindre)

Till ögonen brukar jag köra på MUS high tech lighter - venus eller Lumenes eyeshadow primer. Båda funkar hur bra som helst, men HTL är liiiiiteliiiiiiite bättre.


Skin serum 365kr, Eyeshadow primer 109kr, High tech lighter 155kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.