måndag 15 augusti 2011

8. Brukar du använda foundation? Isåfall, vilken är din färg och favorit? Flytande, fast eller mineral?

Brukar använda JA.
Min färg är ganska neutral med dragning åt det varma (gula) hållet.
Har några favoriter. En som jag har använt sedan den kom ut för några år sen, Maybelline dream matte mousse.
Har på senaste tiden provat ett par andra som jag gillar. Fick en från Lumene förra veckan. Gillade den direkt. Den är från serien natural code.
Den andra har jag använt hela sommaren, MUS sport foundation (två olika färger. MUS hade ju ett erbjudande för några månader sen om man var medlem. Två för en på sport found.)
Föredrar flytande. Har inte provat mineral så kan inte säga något om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.