måndag 29 augusti 2011

23. Lista ditt favoritläppstift, gloss och lipliner!

Waaaaah, den här är svår! Har så många fina läppstift och gloss. Kunde inte välja ETT stift. Den mest självklara: mitt skira röda. Går att ha tunt för en lätt, vardagsröd färg eller lite tjockare (helst med penna under) för en mer "röd" och festlig look. Cross från Make up store
Nummer två fick bli mitt "my lips but better"-stift, Bare Bliss från Isadora.
Sist men inte minst: mitt senaste tillskott i samlingen, Pink från Make up store. Så perfekt höst-rosa så jag finner inte ord. Känns helt rätt till vardags och helt lagom till fest när man har lite mer på ögonen.

Har inte så många lipliners men min finaste heter Old Rose - MUS.
Glosset föll till slut på Isadoras Poppy Papaya. Den är mest använd, ger ytterst lite färg (superlite orange) och lagom i konsistens. Smakar och luktar dessutom gott, dvs stort plus för mig som slickar läpparna lite för ofta oavsett om jag har något på eller inte.


Stiften från vänster: Cross, Bare Bliss, Pink


Från vänster: Cross (målat med "mellan" mängd), Bare Bliss, Pink, Old Rose, Poppy Papaya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.