torsdag 7 juli 2011

Vem jag är?

Jo så här är det. Jag heter Emelie, är 19 år och kommer från Luleå. Har precis tagit studenten efter att ha gått medieprogrammet i tre år med ljudinriktning. Förutom tjejgrejer som kläder och smink är jag helt tokig i hockey och favoritlaget är inte helt otippat Luleå hockey.

Eftersom att jag redan har skrivit ett inlägg om varför jag började blogga så är ju det lite onödigt. Jag är iallafall inte utbildad till MUA eller något sånt, har bara ett intresse. Och som jag skrev så gillar jag att skriva om produkter jag gillar. Eller ogillar. Beroende på alltså, hähä.

Inte så långt inlägg, men kanske är lika bra det!

Detta är alltså jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.