fredag 15 juli 2011

Nytt objektiv :D:D

 Igår fyndade jag på onoff (RIP, om dom nu går i konka). Ett 35mm objektiv till min kamera. Har tagit några testbilder och det ser bra ut så nu jäklar ska jag börja lägga upp lite roligare saker!

Kan ju börja med läppstiften jag fick på posten igår. Color sensational 130 Peach Juice och 550 Cherry Candy. Gillar båda. Peach Juice var den första färgen jag fastnade för när jag såg dessa komma ut i butik för en månad sen, men köpte mango diamonds istället, av någon anledning. Kanske var lika bra, haha. Röda läppstift är jag inte så mycket för men det här var riktigt fint på.



Peach juice till vänster, Cherry candy till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.