måndag 25 juli 2011

"Beauty tag"

Denna har flödat runt på nästan alla sminkbloggar jag läser, så jag hakar på!

Går du hellre ut (på party etc.) med stökigt hår och snygg makeup fint hår och utan smink?
 Fint hår och och inget smink. Om jag hade fått lite sol på mig. Annars måste det nog bli dåligt hår och fint smink.. Nästan. Åh. Svår..

Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar?
Rakar av brynen!! (måste vara den lättaste frågan i den här. haha)

Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Nätet?!?! Där finns ju allt.

Skulle du hellre bära mörk lipliner och ljust läppstift i en månad eller en härlig 80-tals permanent?
80-tals permanent!

Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färgglada färger resten av livet, vilket väljer du?
Neutrala. Tänker mest långsiktit då. Vill ju inte gå runt med lysnade orangea naglar när jag är typ.. 80..

Skulle du hellre ha MC Hammer-byxor eller silvriga lamé hotpants offentligt?
Haha.. Usch. MC hammer för det väl bli..

Har du hellre en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna?
bondbränna... får det nog bli. Orange vill ingen vara. hoppas jag, haha

Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
Ful klippning! Bara att sätta upp. Eller använda mössa.

Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin-up inspirerat eller goth-inspirerat, vilket väljer du?
Pin-up! Det är ju sexigt, om man gör det rätt. Goth är ju liksom bara.. nä

Om det nu är någon som inte har gjort och känner för det; det är ba sno listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Roligt att du vill kommentera.
Jag svarar på kommentarer i fältet för att det är lättast att hålla koll då!

Spam och kommentarer som är negativt riktat till mig som person kommer att raderas.